Miejski Urząd Pracy w Olsztynie informuje osoby, którym w 2022 roku wypłacono zasiłek dla bezrobotnych lub dodatek aktywizacyjny o możliwości odbioru rozliczenia
PIT-11/RAPORTU RMUA za 2022 rok:
PIT-11/RAPORTU RMUA za 2022 rok:
- osobiście
w godzinach od 7.30. do 14.30. w terminie od 30.01.2023 r. do 15.02.2023 r. w siedzibie tut. Urzędu - Olsztyn al. Piłsudskiego 64B, na stanowiskach nr 2-4 (parter). Warunkiem odbioru dokumentu jest przedłożenie do wglądu pracownikowi Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
- elektronicznie
W tym celu należy złożyć pismo do MUP Olsztyn za pośrednictwem portalu praca.gov.pl lub platformy ePUAP o wyrażeniu zgody na doręczenie PIT-11/RAPORT RMUA drogą elektroniczną.
UWAGA
Obowiązek wystawienia przez urząd pracy PIT 11 nie dotyczy osób, które w roku 2022 pobierały z Urzędu stypendia stażowe lub szkoleniowe, gdyż jest to dochód (przychód) zwolniony z obowiązku rozliczenia się z Urzędem Skarbowym, zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 102a ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2022r, poz. 2687).
W przypadku nieodebrania informacji PIT-11/RAPORTU RMUA osobiście do
15.02.2022 r. lub niezłożenia pisma o wyrażeniu zgody na doręczenie dokumentów drogą elektroniczną, zostaną one wysłane za pośrednictwem operatora pocztowego.
UWAGA
Obowiązek wystawienia przez urząd pracy PIT 11 nie dotyczy osób, które w roku 2022 pobierały z Urzędu stypendia stażowe lub szkoleniowe, gdyż jest to dochód (przychód) zwolniony z obowiązku rozliczenia się z Urzędem Skarbowym, zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 102a ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2022r, poz. 2687).
W przypadku nieodebrania informacji PIT-11/RAPORTU RMUA osobiście do
15.02.2022 r. lub niezłożenia pisma o wyrażeniu zgody na doręczenie dokumentów drogą elektroniczną, zostaną one wysłane za pośrednictwem operatora pocztowego.