Miejski Urząd Pracy w Olsztynie informuje, że z dniem 14.05.2018 r. rozpoczyna nabór wniosków o organizację stażu w ramach programu specjalnego pn. „Wracam na rynek pracy".
Zapraszamy do współpracy pracodawców zainteresowanych organizacją stażu na poniższych warunkach:
- okres trwania stażu – 3 miesiące,
- planowane stanowiska pracy w ramach stażu: pracownik biurowy, sprzedawca, rejestratorka medyczna, pomoc dentystyczna, woźna w przedszkolu,
- na staż kierowane będą osoby bezrobotne z ustalonym III profilem pomocy, w szczególności osoby długotrwale bezrobotne, wyłonione przez urząd pracy.
W przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej po zakończonym stażu, na okres minimum 30 dni, w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy lub umowy cywilnoprawnej z wynagrodzeniem równym minimalnemu wynagrodzeniu za pracę pracodawca otrzyma premię motywacyjną w wysokości 500 zł.
Pracodawcy zainteresowani organizacją stażu, proszeni są o składanie wstępnych deklaracji współpracy (do pobrania: załącznik 1) w urzędzie w pok. 12 lub mailowo na adres: j.filipek@olsztyn.mup.gov.pl. Złożenie deklaracji nie jest równoznaczne z otrzymaniem zgody na organizację stażu. Decyzja będzie podjęta na podstawie złożonego wniosku o organizację stażu (do pobrania: załącznik 2).